Máte dotaz?
725 934 257
Časté dotazy

Ergonomická opěrka zad

Rychle uleví vaším zádům!
  • Podporuje správné sezení
  • Do kanceláře, domů i do auta
  • Prodyšný materiál zajistí pohodlí
Dnes se slevou 58%
Akce platí do vyprodání zásob. Produkt je již téměř vyprodaný.
599 Kč 249 Kč + doprava jen 69 Kč
Bezproblémové vrácení

Zboží můžete do 14 dní vrátit

Odeslání do 24 hodin

Veškeré zboží máme skladem

Garance kvality

100 000 spokojených zákazníků

Doprava zdarma

Při nákupu nad 999 Kč


Opěrka zad vás zbaví nepříjemné bolesti

  • Tvaruje páteř a navrací ji do její přirozené polohy
  • Tlakové body v bederní oblasti zajišťují pohodlné sezení i správné držení těla
  • Zbaví vás již vzniklých bolestí zad a trvale před nimi ochrání

Ideální řešení domů i do kanceláře

  • Snadná montáž na téměř všechny typy židlí
  • Vhodná pro použití doma, v kanceláři nebo v autě
  • Opěrka je vyrobena z prodyšné síťoviny, která se stará o správnou cirkulaci vzduchu
  • Rozměry opěrky: 40 cm × 39 cm × 10 cm
Chci objednat

Vyberte variantu

Sleva
Nyní jen 249 Kč, navíc ušetříte 350 Kč!
249 Kč

Posledních pár kusů skladem

Vyprodáno
Sleva
Nyní jen 399 Kč, navíc ušetříte 799 Kč!
399 Kč

Posledních pár kusů skladem

Vyprodáno

Objednávka

Kontaktní a dodací údaje

Na tomto zařízení již byla vytvořena objednávka na jméno . Chcete vyplnit stejné údaje? ANO / NE


Doprava a platba

Poštovné:

Celkem k platbě:

Objednáním souhlasíte s obchodními podmínkami a zpracováním osobních údajů.

Máte dotaz?  
Třeba se ptal někdo před vámi

Nenašli jste odpověď? Kontaktujte nás
Kdy moji objednávku odešlete?

Vaši objednávku odešleme nejpozději do 48 hodin od přijetí. Veškeré zboží máme skladem a připraveno k okamžitému odeslání.

Jak zjistím, kde se moje zásilka nachází?

Jakmile Vaše zásilka opustí naše logistické centrum, budeme Vás informovat e-mailem. Termín a čas doručení Vám následně upřesní zvolený dopravce. Pošle Vám číslo zásilky a Vy si můžete na jeho stránkách ověřit, kde se zásilka nachází.

Mohu změnit nebo stornovat objednávku?

Ano, můžete, pokud jsme zásilku ještě nepředali dopravci. Pokud potřebujete v objednávce něco změnit nebo ji zrušit, neváhejte nás co nejdříve kontaktovat. Pokud již byla zásilka odeslána, změny nejsou možné.

Mohu změnit termín nebo adresu dodání?

Ano, můžete. Pokud Vám datum nebo adresa doručení nevyhovuje, můžete si tyto údaje změnit dle podmínek dopravce, který zásilku doručuje.

V případě, že zásilku doručuje Česká pošta, můžete změny provést zde. Změnit lze následující parametry: doručovací adresu, doručení na pobočku pošty, změnit pobočku pošty, termín doručení (pracovní dny), opětovné doručení, prodloužit dobu uložení zásilky na pobočce pošty.

Pokud jste zvolili doručení společností PPL, změnu doručovací adresy nebo termínu doručení je možné provést na jejich stránkách zde. Pro provedení změny je třeba zadat číslo zásilky a speciální PIN. Oba údaje obdržíte v e-mailu od PPL, ve kterém vás informuje o předpokládaném termínu doručení zásilky.

Zboží mi nevyhovuje a chci ho vrátit, co mám dělat?

Zboží můžete vrátit v zákonné lhůtě 14 dní dle obchodních podmínek. Vyplňte formulář Odstoupení od smlouvy (především číslo objednávky, důvod vrácení a číslo účtu, na které Vám vrátíme peníze). Balík pošlete na adresu: Lokalo s.r.o. – SenzaKup.cz, Jana Babáka 11, 612 00 Brno. O jeho přijetí balíku Vás budeme informovat e-mailem.

Zboží je nefunkční, rozbité. Jak mohu reklamovat?

Vyplňte Reklamační list, a společně se zbožím jej pošlete na adresu: Lokalo s.r.o. – SenzaKup.cz, Jana Babáka 11, 612 00 Brno.


Potřebujete poradit?

725 934 257

Po-Pá: 9-17 hod

Nic vám neunikne na našem Facebooku

Slevy a novinky emailem


Nahoru

Provozovatel: Lokalo s.r.o., Příkop 843/4, 602 00 Brno, IČ: 06339531, DIČ: CZ06339531. Web používá soubory cookies.